Kiss, János (2008) Termékfejlesztés és üzleti teljesítmény. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (6). pp. 27-31. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.06.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
171kB |
Abstract
A szerző dolgozatában arra keresi a választ egy empirikus felmérésre támaszkodva, hogy a termékfejlesztési tevékenység gyakorlata hogyan hat az új termékek sikerességére és a vállalatok üzleti teljesítményére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | innováció, termékfejlesztés, üzleti eredményesség |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
Funders: | Budapesti Corvinus Egyetem - Versenyképesség Kutató Központ |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.06.03 |
ID Code: | 4039 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 22 Mar 2019 15:04 |
Last Modified: | 08 Apr 2021 07:52 |
Repository Staff Only: item control page