Osborne, Stephen P. and Kate, McLaughlin (2007) The Marketing Behaviour of Public Service. Köz-gazdaság, 2 (1). pp. 59-72.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
171kB |
Abstract
A cikk amellett érvel, hogy a közszolgálati céloknak nem teljesen felel meg a marketing hagyományos formája. Ez ugyanis túlságosan be van ágyazva a klasszikus közgazdaságtanba és az egyéni döntésekre, illetve a rivalizáló versenyre épít. Ezzel szemben mind az üzleti élet jó gyakorlata, mind a jelenlegi közpolitikai elképzelések az együttműködésen és a kapcsolaton alapulnak. Emiatt a szerzők egy alternatív marketingmodellt javasolnak. Ez a kapcsolati marketing felfogásában gyökerezik és azt az igényt támasztja, hogy a kapcsolati tőke hasznosuljon a közszolgálati szervezetek között és a szervezeteken belül.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Marketing Service management |
ID Code: | 4176 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 31 Jul 2019 16:46 |
Last Modified: | 31 Jul 2019 16:46 |
Repository Staff Only: item control page