Fülöp, Gyula and Perge, Ildikó (2004) A magyarországi vállalatok globális perspektívában - a stratégiai lehetőségek és fenyegetések vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 2-27.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB |
Abstract
A globalizáció témájával foglalkozó publikációk ez idáig viszonylag csekély figyelmet fordítottak arra, miként hat ez a folyamat a vállalati szférára. A szerzők tanulmányukban azt elemezték, hogy a globalizáció milyen stratégiai lehetőségeket és fenyegetéseket jelent a Magyarországon működő kis-, közép és nagyvállalatok számára. Az empirikus vizsgálat során meghatározták e vállalatcsoportok versenyhelyzetét, az általuk érzékelt globális verseny új elemeit, a követett stratégiák főbb típusait, valamint a vállalatok szervezeti és kapcsolatrendszerét, és ahol lehet, ismertették a korábbi felmérések megfelelő adataival való összevetést is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | globalizáció, Magyarország, versenyképesség, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4320 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 22 Nov 2019 10:47 |
Last Modified: | 22 Nov 2019 10:47 |
Repository Staff Only: item control page