Tari, Ernő (2000) Miért a Graphisoft? Vezetéstudomány - Management & Business Journal, 31 (11). pp. 2-18.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
13MB |
Abstract
„Informatika” sorozatunk ötödik tanulmánya - „új szerző” tollából - a magyar tulajdonú magánvállalatok belső hálózati fejlődését kívánja bemutatni. Ehhez jellemző példaként a Graphisoft Csoport kínálkozott, melynek történetét a tanulmány a honi szoftvervállalkozások fejlődésének keretein belül ismerteti. Kitér továbbá azon stratégiákra, amelyeket a vállalkozáscsoport az ezredforduló kihívásainak való megfelelés végett kidolgozott és alkalmaz.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | disztribúció, információs ipar, K és F, piaci alkalmazkodás, stratégiai szövetségek, vállalati stratégia, árbevétel |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4330 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 19 Dec 2019 11:16 |
Last Modified: | 19 Dec 2019 11:24 |
Repository Staff Only: item control page