Corvinus
Corvinus

Az árinformációk keresése, feldolgozása és felhasználása a vásárlások során: A szakértelem és az érdekeltség szerepe

Kenesei, Zsófia (2005) Az árinformációk keresése, feldolgozása és felhasználása a vásárlások során: A szakértelem és az érdekeltség szerepe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 39-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

A cikk az információfeldolgozás modelljét alkalmazza az árinformációkra. Az árak speciális jellemzői eltérő sémákat eredményeznek, mint a termék más - márka, csomagolás stb. - típusú információi. Empirikusan tesztelt kutatási modelljébe a szerző bevont két, a fogyasztói magatartást erősen befolyásoló változót, a szakértelmet és az érdekeltséget.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:anyagi érdekeltség, döntés, empirikus elemzés, fogyasztói magatartás, fogyasztói ár, információfeldolgozás, modellek, szakképzettség, ár
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05
ID Code:4410
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:08 Jan 2020 13:56
Last Modified:25 Aug 2021 09:07

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics