Kenesei, Zsófia (2005) Az árinformációk keresése, feldolgozása és felhasználása a vásárlások során: A szakértelem és az érdekeltség szerepe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 39-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
A cikk az információfeldolgozás modelljét alkalmazza az árinformációkra. Az árak speciális jellemzői eltérő sémákat eredményeznek, mint a termék más - márka, csomagolás stb. - típusú információi. Empirikusan tesztelt kutatási modelljébe a szerző bevont két, a fogyasztói magatartást erősen befolyásoló változót, a szakértelmet és az érdekeltséget.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | anyagi érdekeltség, döntés, empirikus elemzés, fogyasztói magatartás, fogyasztói ár, információfeldolgozás, modellek, szakképzettség, ár |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.05 |
ID Code: | 4410 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 08 Jan 2020 13:56 |
Last Modified: | 25 Aug 2021 09:07 |
Repository Staff Only: item control page