Corvinus
Corvinus

A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében faktoranalízis alapján

Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2005) A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében faktoranalízis alapján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.06

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

Az utóbbi évtizedekben számos nemzetközi tanulmány figyelmeztetett arra, hogy a jó minőség és a fogyasztói elégedettség nem elég a cégek profitjának növeléséhez, hanem sokkal inkább a lojalitást, a hűséget kell a középpontba állítani. Bár a kilencvenes évek végén már több kutatás eredményei megkérdőjelezték a minőség-elégedettség-lojalitás-jövedelmezőség lánc szilárd logikáját, a kapcsolatot leíró modelleket és mérési eljárásokat továbbra is használják a kutatásokban. A szerzők dolgozatukban két kutatás eredményei alapján e témakörrel foglalkoznak.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:empirikus elemzés, energiafelhasználás, faktoranalízis, lakossági fogyasztás, modellek, szervezeti kultúra
Subjects:Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.06
ID Code:4411
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:08 Jan 2020 14:16
Last Modified:25 Aug 2021 09:23

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics