Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2005) A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében faktoranalízis alapján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
Az utóbbi évtizedekben számos nemzetközi tanulmány figyelmeztetett arra, hogy a jó minőség és a fogyasztói elégedettség nem elég a cégek profitjának növeléséhez, hanem sokkal inkább a lojalitást, a hűséget kell a középpontba állítani. Bár a kilencvenes évek végén már több kutatás eredményei megkérdőjelezték a minőség-elégedettség-lojalitás-jövedelmezőség lánc szilárd logikáját, a kapcsolatot leíró modelleket és mérési eljárásokat továbbra is használják a kutatásokban. A szerzők dolgozatukban két kutatás eredményei alapján e témakörrel foglalkoznak.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | empirikus elemzés, energiafelhasználás, faktoranalízis, lakossági fogyasztás, modellek, szervezeti kultúra |
Subjects: | Marketing |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.06 |
ID Code: | 4411 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 08 Jan 2020 14:16 |
Last Modified: | 25 Aug 2021 09:23 |
Repository Staff Only: item control page