Pecze, Krisztina (2005) Az üzleti kapcsolatok értékteremtő szerepének vizsgálata stratégiai nézőpontból. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (5). pp. 25-34. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.05.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
Az üzleti kapcsolatok szerepének vizsgálata interdiszciplináris megközelítést igényel. Ez a tanulmány a stratégiai menedzsment szemszögéből foglalja össze azokat a témaköröket, melyek az üzleti kapcsolatok vizsgálatához kapcsolódnak. Az üzleti kapcsolatok felértékelődésének tényezőit követően meghatározza a stratégiai szempontból releváns üzleti kapcsolatokat, röviden bemutatja a kutatás hátterét képező elméleti megközelítéseket, majd ezekre építve az üzleti kapcsolatok vizsgálatának lehetséges szintjeit.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gazdasági kapcsolatok |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
Projects: | OTKA F037789 |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.05.04 |
ID Code: | 4427 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 09 Jan 2020 10:28 |
Last Modified: | 26 Aug 2021 07:12 |
Repository Staff Only: item control page