Corvinus
Corvinus

Nemzetközi vállalati stratégiák és a nemzeti-vállalati kultúrák összefüggései

Gaál, Zoltán, Szabó, Lajos and Kovács, Zoltán (2005) Nemzetközi vállalati stratégiák és a nemzeti-vállalati kultúrák összefüggései. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 2-14. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
10MB

Abstract

A szerzők dolgozatukban a sikeres nemzetközi vállalati tevékenység feltételeit vizsgálva a nemzeti és vállalati kultúrákban fennálló azonosságok és különbözőségek jelentőségére kívánják felhívni a figyelmet. A Veszprémi Egyetemen végzett vizsgálataik alapvető célja, hogy az eredményeket felhasználó vállalatok a feltárt hasonlóságokban és különbözőségekben rejlő potenciálokat kiaknázva nemzetközi szinten még eredményesebben tudjanak működni.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kultúraközi menedzsment, nemzetközi vállalat, szervezeti kultúra, vállalati stratégia
Subjects:Management, business policy, business strategy
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.01
ID Code:4437
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:09 Jan 2020 14:51
Last Modified:26 Aug 2021 13:10

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics