Gaál, Zoltán, Szabó, Lajos and Kovács, Zoltán (2005) Nemzetközi vállalati stratégiák és a nemzeti-vállalati kultúrák összefüggései. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 2-14. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
10MB |
Abstract
A szerzők dolgozatukban a sikeres nemzetközi vállalati tevékenység feltételeit vizsgálva a nemzeti és vállalati kultúrákban fennálló azonosságok és különbözőségek jelentőségére kívánják felhívni a figyelmet. A Veszprémi Egyetemen végzett vizsgálataik alapvető célja, hogy az eredményeket felhasználó vállalatok a feltárt hasonlóságokban és különbözőségekben rejlő potenciálokat kiaknázva nemzetközi szinten még eredményesebben tudjanak működni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kultúraközi menedzsment, nemzetközi vállalat, szervezeti kultúra, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.01 |
ID Code: | 4437 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 09 Jan 2020 14:51 |
Last Modified: | 26 Aug 2021 13:10 |
Repository Staff Only: item control page