Corvinus
Corvinus

Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben

Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2005) Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 19-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

A cikk arra keresi a választ, hogy miként változik meg az eladószemélyzet szerepe, van-e jövője a tradicionális struktúrának, valamint milyen kihívásokkal kell szembenéznie az eladószemélyzetet irányító menedzsereknek mind marketing - mind pedig emberierőforrás-menedzsment szempontjából. Ennek egyik fő eszközeként a szerzők áttekintik az eladásmenedzsment irodalmát, és összevetik azokat más kutatási forrásokkal.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:eladók, emberi erőforrások, marketing, értékesítés, ügyfélkapcsolati menedzsment
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Human resource management
Marketing
Management, business policy, business strategy
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02
ID Code:4477
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:15 Jan 2020 12:17
Last Modified:08 Sep 2021 08:00

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics