Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2005) Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 19-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
A cikk arra keresi a választ, hogy miként változik meg az eladószemélyzet szerepe, van-e jövője a tradicionális struktúrának, valamint milyen kihívásokkal kell szembenéznie az eladószemélyzetet irányító menedzsereknek mind marketing - mind pedig emberierőforrás-menedzsment szempontjából. Ennek egyik fő eszközeként a szerzők áttekintik az eladásmenedzsment irodalmát, és összevetik azokat más kutatási forrásokkal.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | eladók, emberi erőforrások, marketing, értékesítés, ügyfélkapcsolati menedzsment |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Human resource management Marketing Management, business policy, business strategy |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02 |
ID Code: | 4477 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Jan 2020 12:17 |
Last Modified: | 08 Sep 2021 08:00 |
Repository Staff Only: item control page