Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
A disszertáció a kereskedelmi márkák márkázási stratégiáival foglalkozik. Egy összefoglaló szakirodalmat kínál magyar nyelven a témában. Nemzetközi kitekintéssel ismerteti a tendenciákat és kutatási eredményeket, illetve egy magyarországi kérdőíves kutatás eredményei alapján, optimális márkázási stratégiákat javasol a hedonista és utilitárius termékek kereskedelmi márkázásához.
Item Type: | Thesis (PhD) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | saját márkák, kereskedelmi márkák, márkázási stratégiák, hedonista termékek, utilitárius termékek, kiskereskedelem |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Marketing Commerce and tourism |
ID Code: | 448 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 12 Oct 2011 14:52 |
Last Modified: | 03 Jul 2012 00:24 |
Repository Staff Only: item control page