András, Krisztina (2004) A hivatásos labdarúgás piacai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (klnsz.). pp. 40-57.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB |
Abstract
Manapság egyre több szó esik a hivatásos sportban, ezen belül a labdarúgásban az üzleti alapú működésről. Ugyanakkor eddig még nem történt meg ennek a jelenségnek a gazdálkodástani leírása. A tanulmány e hiányt próbálja csökkenteni azzal, hogy piacokat értelmez a hivatásos labdarúgásban. A hivatásos labdarúgás piacainak tárgyalása megvilágítja mindazokat az összefüggéseket, amelyek az üzleti, azaz a piaci működés hátterében állnak. Ezek hiányában a működés üzleti alapjai megkérdőjelezhetők.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | piaci elemzés, sport gazdaságtana, szponzorálás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Business Studies |
Subjects: | Culture, sport Marketing |
ID Code: | 4521 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Jan 2020 10:49 |
Last Modified: | 28 Jan 2020 09:29 |
Repository Staff Only: item control page