Corvinus
Corvinus

A hivatásos labdarúgás piacai

András, Krisztina (2004) A hivatásos labdarúgás piacai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (klnsz.). pp. 40-57.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB

Abstract

Manapság egyre több szó esik a hivatásos sportban, ezen belül a labdarúgásban az üzleti alapú működésről. Ugyanakkor eddig még nem történt meg ennek a jelenségnek a gazdálkodástani leírása. A tanulmány e hiányt próbálja csökkenteni azzal, hogy piacokat értelmez a hivatásos labdarúgásban. A hivatásos labdarúgás piacainak tárgyalása megvilágítja mindazokat az összefüggéseket, amelyek az üzleti, azaz a piaci működés hátterében állnak. Ezek hiányában a működés üzleti alapjai megkérdőjelezhetők.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:piaci elemzés, sport gazdaságtana, szponzorálás
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Business Studies
Subjects:Culture, sport
Marketing
ID Code:4521
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:21 Jan 2020 10:49
Last Modified:28 Jan 2020 09:29

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics