Simányi, Léna (2004) Miért fogyasztanak többet a posztmaterialisták, mint a materialisták? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (ksz.). pp. 16-23.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A cikkben arra a kérdésre keresi a választ a szerző, hogy miért nem érzékelik az ellentmondást a növekvő fogyasztási kiadások és a posztmaterialista értékrend között az iparilag fejlett nyugati országok polgárai. Miként kapcsolódik össze az értékrend és a fogyasztás a ma divatos plurális személyiségképpel?
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, fogyasztói társadalom, kultúra, értékrend |
Subjects: | Marketing Sociology |
ID Code: | 4572 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 27 Jan 2020 15:16 |
Last Modified: | 27 Jan 2020 15:16 |
Repository Staff Only: item control page