Hetesi, Erzsébet (2003) A lojalitás definiálási és mérési problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (1). pp. 20-27.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A szerző dolgozatában a marketingkutatás egyik izgalmas területével, a lojalitás problémakörével foglalkozik. A minőség-elégedettség-jövedelmezőség vizsgálatát és elemzését főleg külföldi kutatások eredményeire alapozza.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, hatásvizsgálat, jövedelmezőség, marketing, minőség |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 4588 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 28 Jan 2020 13:17 |
Last Modified: | 28 Jan 2020 13:17 |
Repository Staff Only: item control page