Deák, Barbara (2003) A környezetbarát termékjelölés gazdasági szerepe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (3). pp. 33-42.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A szerző dolgozatában arra keres választ, hogy a vállalatoknak érdemes-e átállniuk a környezetbarát termelésre. Vizsgálja a környezetbarát védjegy elnyerésének a vállalati profitra gyakorolt hatását, és a keresleti-kínálati oldal viszonyát a védjeggyel ellátott termékekhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hatásvizsgálat, környezet-gazdaságtan, termékpolitika, védjegy |
Subjects: | Environmental economics Marketing |
ID Code: | 4605 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 29 Jan 2020 12:07 |
Last Modified: | 29 Jan 2020 12:07 |
Repository Staff Only: item control page