Hoványi, Gábor (2003) Mikor választja a vállalatvezetés a logisztikai koncepciót? Kihívások és válaszok - különös tekintettel az EU-hoz való csatlakozásunkra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 2-7.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
Számos koncepció - például kutatás-fejlesztési, marketing, szervezetkarcsúsító, tőkenövelő stb. koncepció - áll a menedzsment rendelkezésére, hogy ezekkel mint az üzleti stratégia súlypontjaival, növelje vállalatának versenyképességét. Ehhez a vezetés természetesen több koncepciót együttesen is felhasználhat. Egy termelővállalat menedzsmentjének logisztikai koncepcióját a szerző úgy értelmezi, hogy annak tárgya a vállalat anyag-, alkatrész-, részegység- és energia-inputja, az előbbiek vállalaton belüli áramlásának vezérlése, illetve nyomon követése, ami a logisztikai tevékenységben a konvertálásnak felel meg, s végül a létrehozott termékek, valamint a termelés során keletkezett selejt, anyagmaradék, másodanyag stb. elszállítása, vagyis a logisztikai output.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | logisztika, vállalati stratégia |
Subjects: | Logistics, production management Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4610 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 29 Jan 2020 12:51 |
Last Modified: | 29 Jan 2020 12:51 |
Repository Staff Only: item control page