Tari, Ernő (2003) A Renault-Nissan "házasság" - stratégiai szövetség, vállalatfelvásárlás vagy részleges fúzió? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 28-46.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
16MB |
Abstract
A szerző tanulmányában az autóipar egyik legjelentősebb stratégiai szövetségének(?) létrejöttét, megvalósulásának körülményeit és elért eredményeit elemzi. Bemutatja e folyamat legfontosabb szereplőit, vizsgálja az értékesítési és pénzügyi eredményeket.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, Franciaország, gazdasági kapcsolatok, gépkocsiipar, Japán, stratégiai szövetségek, stratégiai vezetés, vállalatfelvásárlás, vállalati egyesülés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management |
Subjects: | International economics Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4613 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 30 Jan 2020 10:11 |
Last Modified: | 30 Jan 2020 10:11 |
Repository Staff Only: item control page