Berács, József (2003) Piacorientáció, érték és a marketing. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (5). pp. 13-25.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB |
Abstract
Az érték fogalmának kiterjesztése és megjelenése a menedzsment szakirodalomban a marketinget sem hagyta érintetlenül. Az üzleti élet bizonytalanságai, kiszámíthatatlansága mellett megnő a jelentősége a biztosnak, a kiszámíthatónak, az előrejelezhetőnek. A tanulmány a marketing elméleti megfogalmazására építve vizsgálja az érték megjelenését a marketingben. A tőzsdei, piaci érték ingadozásaival szemben a reálfolyamatokban és a kultúra viszonylagos állandóságában látja a stabilitást. Hazai és külföldi empirikus vizsgálatokra támaszkodva mutatja be a hosszú távú orientációt, mint nemzeti és vállalati kulturális dimenziót, amely jelentős hatással van a vállalatok stratégiai irányultságára és üzleti teljesítményére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kultúra, marketing, szervezeti kultúra, értékelmélet |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 4619 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 30 Jan 2020 11:57 |
Last Modified: | 30 Jan 2020 11:57 |
Repository Staff Only: item control page