Bauer, András (2003) Fogyasztói érték és vállalati érdek az internet használatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 57-62.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A cikk elsősorban nem vállalati szempontból elemzi az internet piacra gyakorolt hatását, hanem a fogyasztói magatartás oldaláról. Ennek során választ keres arra, hogy az internet milyen módon alkothat értéket a fogyasztó számára, és arra is, hogy a magasabb érték egyben magasabb árérzékenységhez vezet-e. Felveti továbbá a piac szegmentációhoz szükséges újabb változók kérdéseit is. Az elemzés elsősorban elméleti, alapvetően a fogyasztók számára elérhető internetes szolgáltatások fogyasztásával foglalkozik. Ennek során kevés hazai adatra támaszkodhat, mint arra Berács és társai (2003), illetve Szabó (2002) is utaltak. Az elemzés így a - különben nem nagy számban hozzáférhető - nemzetközi empirikus kutatásokat tekinti át.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | elektronikus kereskedelem, empirikus elemzés, fogyasztói magatartás, internet, vállalati stratégia, érdek |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Information economy Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4678 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 05 Feb 2020 14:28 |
Last Modified: | 05 Feb 2020 14:28 |
Repository Staff Only: item control page