Keszey, Tamara (2003) Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (11). pp. 32-45.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB |
Abstract
A tanulmányban a szerző a piackutatásból származó információk vezetői felhasználását vizsgálja, arra a kérdésre keresve a választ, milyen eltérő információ felhasználási módokat, dimenziókat azonosíthatunk a vállalati gyakorlatban: mi lesz a piackutatások sorsa, milyen - sokszor explicit módon nem artikulált - motivációk vezetnek a piackutatások megvásárlásához. A tanulmány a témakör húsz évre visszatekintő nemzetközi szakirodalmán és egy 2002-2003-ban lezajlott, több iparágat érintő vállalati mélyinterjú sorozaton alapul. A cikkben a szerző áttekinti a témához kötődően a vezető nemzetközi folyóiratokban megjelent kutatásokat, és mélyinterjúk segítségével vizsgálja azok magyarországi relevanciáját.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | adatgyűjtés, empirikus elemzés, információfelhasználás, Magyarország, marketing, piackutatás, vállalati vezetés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 4685 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 05 Feb 2020 15:28 |
Last Modified: | 05 Feb 2020 15:28 |
Repository Staff Only: item control page