Demeter, Krisztina and Gelei, Andrea (2002) Szolgáltatásnyújtás a tevékenységmenedzsment szemszögéből. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 2-14.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB |
Abstract
Az elmúlt évtizedben Magyarországon is előretörtek a gazdaság szerkezetében a szolgáltatások. Sajátosságaik feltárásával, menedzsmentkérdéseik vizsgálatával a külföldi szakirodalom sokat foglalkozik. A hazai menedzsmentirodalom nem követi ezt a fejlődést, pedig a hagyományos termelési tevékenység és a szolgáltatások nyújtása sok szempontból más megközelítést igényel. A cikk középpontjában ezek a különbségek állnak, különös tekintettel a konkrét termelési és szolgáltatási tevékenységre és folyamatra.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | menedzsment, szolgáltatás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Logistics and Supply Chain Management |
Subjects: | Management, business policy, business strategy Service management |
ID Code: | 4710 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 10 Feb 2020 09:16 |
Last Modified: | 10 Feb 2020 09:16 |
Repository Staff Only: item control page