Budai, Tímea (2002) Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (3). pp. 29-35.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
Az e-businesst, magyarul az elektronikus kereskedelmet először az Egyesült Államokban alkalmazták, majd fokozatosan terjedt el Európában. Az európai e-kereskedelemről az 1990-es évek végétől lehet beszélni, amikor a modern adatátviteli technológiák alkalmazásával az információ sebessége és útvonalának hossza jelentősen növekedett. A cikkben egy konkrét alkalmazási példa fordul elő: a németországi autóipar, ahol ez a forma gyorsítja az egyes autótípusok előállítását és értékesítését, valamint lehetővé teszi, hogy a vevők online módon közölhessék saját elképzeléseiket leendő autójukkal kapcsolatban, és ha az kivitelezhető, a cég le is gyártja.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | elektronikus kereskedelem, esettanulmány, gépkocsiipar, Német Szövetségi Köztársaság, e-business, értékesítés |
Subjects: | Industry Commerce and tourism |
ID Code: | 4726 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 10 Feb 2020 15:04 |
Last Modified: | 10 Feb 2020 15:04 |
Repository Staff Only: item control page