Borsi, Balázs (2002) A kiválósági központ fogalma: Javaslat egy egységes elemzési keret kialakítására. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (4). pp. 46-54.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
Hazánkban a kiválósági központ fogalmával a vállalatvezetők és az innovációkutatók valószínűleg gyakran szembesülnek majd, hiszen ezt a koncepciót ma már széles körben használja például az Európai Unió bizottsága is. Ugyanakkor a kiválósági központ fogalma máig nem kellően tisztázott. A jelen tanulmány áttekinti a kiválósági központ fogalmával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, és javaslatot fogalmaz meg, hogy miképpen érdemes használni ezt a kifejezést.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | stratégiai vezetés, tudományos kutatás, tudásmenedzsment, vezetéstudomány |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4739 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 11 Feb 2020 10:39 |
Last Modified: | 11 Feb 2020 10:39 |
Repository Staff Only: item control page