Vecsenyi, János (2002) A vállalkozástan alapjai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (10). pp. 2-20.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB |
Abstract
A vállalkozások és a vállalkozók korát éljük. A vállalkozás olyan gazdálkodó szervezet, amely folyamatosan ismer fel és használ ki új üzleti lehetőségeket. A vállalkozó az a személy, aki felismer egy üzleti lehetőséget, és annak kihasználására létrehoz vagy átalakít egy szervezetet: a vállalkozást. A vállalkozási folyamat az üzleti lehetőség azonosításától a vállalkozási szervezet létrehozásán, működtetésén keresztül tart a vállalkozás feladásáig, majd az újrakezdésig. A magyar társadalomban az elmúlt két évtizedben kialakulóban van a vállalkozói társadalom.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gazdaságszociológia, magatartási formák, Magyarország, vállalatalapítás, vállalkozás, vállalkozók, átmenet a piacgazdaságba |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4777 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 17 Feb 2020 08:50 |
Last Modified: | 17 Feb 2020 08:50 |
Repository Staff Only: item control page