Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A szerző az Új gazdaság egyik nagy lehetőségéről, a tömeges testreszabás marketingstratégiájáról ír. Gyakorlati példákon keresztül elemzi ennek az új termelési filozófiának eddigi eredményeit, végez összehasonlítást az előző korok termelési jellemzőivel. Bemutatja azokat a lehetőségeket, amelyek a fogyasztó és a termelő új kapcsolat- rendszerét jellemzik az internet, az elektronikus kereskedelem korszakában. A cikkben mindazonáltal helyet kapnak az új termelési/értékesítési filozófia máris felsejlő árnyai is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | egyéni fogyasztás, marketingstratégia, stratégiai vezetés, személyiség, vállalati stratégia |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4804 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 18 Feb 2020 13:04 |
Last Modified: | 18 Feb 2020 13:04 |
Repository Staff Only: item control page