Németh, Balázs (2001) A Total Quality Management alkalmazása Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (11). pp. 23-30.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A szerző tizenöt amerikai és tizenöt magyar vállalat menedzsmentgyakorlatát vizsgálva arra a kérdésre keresett választ, hogy mitől sikeres, illetve miért nem sikeres a TQM bevezetése egyes vállalatoknál. A cikk a kutatás eredményeit és a belőlük levonható következtetéseket tárja olvasóink elé.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Egyesült Államok, esettanulmány, Magyarország, minőségbiztosítás, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4817 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 19 Feb 2020 14:41 |
Last Modified: | 19 Feb 2020 14:41 |
Repository Staff Only: item control page