Kriszt, Hajnalka, Mácsai, Katalin, Mellár, Balázs and Ring, Ildikó (2001) Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (11). pp. 50-53.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
Ez év márciusában a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem hallgatói - Kriszt Hajnalka, Mácsai Katalin, Mellár Balázs és Ring Ildikó - nemzetközi esettanulmánymegoldó versenyen vettek részt a Richard Ivey School of Business szervezésében. Jelen cikk témája a Scotiabank Nemzetközi Esettanulmány Versenyen szereplő eset és a hazai csapat által készített megoldási javaslat bemutatása.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, marketingstratégia, márka, söripar, vállalati stratégia, vállalatok |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4820 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 19 Feb 2020 15:09 |
Last Modified: | 19 Feb 2020 15:09 |
Repository Staff Only: item control page