Fojtik, János and Farkas, László (2001) Minőség és marketing: A pénzitézeti szolgáltatások példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (10). pp. 44-53.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A szolgáltatások minőségéről és marketingjéről beszélve a szerzők - a pénzintézeti szolgáltatások példáján - arról a fajta üzletágról fejtik ki nézetüket, amelyben az igények kielégítése nem elsősorban valamely fizikai értelemben vett termékkel valósul meg, hanem a hozzá tartozó információ, folyamat vagy annak eredménye stb révén.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, minőségbiztosítás, pénzügyi szolgáltatás |
Subjects: | Marketing Service management |
ID Code: | 4831 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 20 Feb 2020 09:40 |
Last Modified: | 20 Feb 2020 09:40 |
Repository Staff Only: item control page