Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2001) A lakossági ügyfelek lojalításának mérése és elemzése egy magyar energiaszolgáltatónál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (9). pp. 17-24.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A fogyasztói lojalitás magyarországi vizsgálata arra hívja fel a figyelmet, hogy a nemzetközileg bevált technikák és módszerek alkalmazásakor - esetleges téves következtetések elkerülése végett - ajánlatos bizonyos módosításokkal élni. A szerzők munkájuk során mindazonáltal olyan új jelenségeknek is tanúi lehettek, melyek szerint a magyarországi fogyasztók véleménye számos kérdésben hasonló a versenypiaci körülmények között élő fogyasztókéhoz.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | energiagazdaság, fogyasztói magatartás, közüzem, Magyarország, mérési módszerek, módszertan, szervezeti kultúra, szolgáltatás |
Subjects: | Energy economy Marketing |
ID Code: | 4838 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 20 Feb 2020 12:27 |
Last Modified: | 20 Feb 2020 12:27 |
Repository Staff Only: item control page