Jarjabka, Ákos (2001) A stratégia fogalmának modern jelentéstartalma. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (7-8). pp. 25-32.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A szerző bemutatja az Operations Strategy (OS) helyét és szerepét, valamint feltárja viszonyát a vállalati stratégiával (CS). Elemzi a környezeti változékonyság felgyorsulásával kikényszerített „modern” stratégiai definíció elemeit, majd felvázolja az ezen vállalati stratégiához illeszkedő haladó OS felfogást, annak várható előnyeivel.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gazdasági stratégia, marketingstratégia, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4854 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Feb 2020 12:02 |
Last Modified: | 21 Feb 2020 12:02 |
Repository Staff Only: item control page