Vasné Egri, Magdolna (2001) A vállalati versenyképesség vizsgálata empirikus kutatási adatok felhasználásával. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (6). pp. 29-40.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB |
Abstract
A tanulmány a versenyképesség azon meghatározó faktorai közül emel ki néhányat, amelyeket érintenek az új, „hálózati” gazdaság kialakulásával együtt járó értékváltozások. Megfogalmaz továbbá néhány, empirikus kutatások eredményeiből levont fontosabb következtetést is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | empirikus elemzés, gazdasági kapcsolatok, innováció, kommunikáció, Magyarország, marketing, nagyvállalat, versenyképesség, vállalati információs rendszer, vállalkozás |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4875 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 24 Feb 2020 14:44 |
Last Modified: | 24 Feb 2020 14:44 |
Repository Staff Only: item control page