Tari, Ernő (2001) Miért a Siemens? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (5). pp. 38-53.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB |
Abstract
Sikeres vállalatokat bemutató sorozatunk legújabb tanulmánya egy multinacionális konszern kiugró üzleti sikereire hívja fel a figyelmet. Az egyre éleződő világpiaci verseny feltételei között a német cég látványos eredményeket mutat fel az utóbbi időben, és „az új gazdaságban szubsztanciával rendelkező vállalatcsoport” jövőképét vázolja fel a maga számára.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, konszern, nemzetközi vállalat, szervezeti magatartás, vállalati politika, vállalati vezetés |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Strategic Management |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4886 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 25 Feb 2020 11:23 |
Last Modified: | 25 Feb 2020 11:23 |
Repository Staff Only: item control page