Rekettye, Gábor (2000) A vállalati árpolitika átalakuló feltételei az ezredfordulón. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 20-25.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A szerző tanulmányában arra a végkövetkeztetésre jut, hogy 1995-ben, illetve 1998-ban egyaránt a vevők, illetve a felhasználók árérzékenysége volt az a tényező, amely a legnagyobb változást okozta a vállalatok számára.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | globalizáció, nemzetközi kereskedelem, vállalati politika, árpolitika |
Subjects: | International economics Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4966 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 04 Mar 2020 09:51 |
Last Modified: | 04 Mar 2020 09:51 |
Repository Staff Only: item control page