Kolos, Krisztina and Berács, József (2000) A fogyasztói döntések kockázata a benzinkútválasztás során. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 26-32.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A szerzők egy budapesti kérdőíves megkérdezésre alapozva rajzolnak strukturált képet a fogyasztóról, illetve azok fogyasztási/vásárlási szokásairól. A döntéshozatal folyamatát a szolgáltatásokra különösen jellemző kockázat figyelembevételével követik nyomon, s több eltérést fedeznek fel egyrészt a hazai szerkezeten belül, másrészt a nyugat-európai gyakorlattal összehasonlítva.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | adatgyűjtés, fogyasztói magatartás, Magyarország |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 4967 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 04 Mar 2020 10:38 |
Last Modified: | 04 Mar 2020 10:38 |
Repository Staff Only: item control page