Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A cikk azt kívánja bemutatni, hogy a Magyarországon tevékenykedő vállalatok marketingtevékenységében milyen szerepet játszik a piaci hatalom.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketingstratégia, márka, piaci részesedés, vállalati stratégia |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5009 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 05 Mar 2020 15:51 |
Last Modified: | 05 Mar 2020 15:51 |
Repository Staff Only: item control page