Corvinus
Corvinus

A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére

Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

A cikk azt kívánja bemutatni, hogy a Magyarországon tevékenykedő vállalatok marketingtevékenységében milyen szerepet játszik a piaci hatalom.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketingstratégia, márka, piaci részesedés, vállalati stratégia
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5009
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:05 Mar 2020 15:51
Last Modified:05 Mar 2020 15:51

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics