Berács, József and Malota, Erzsébet (2000) Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 25-38.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB |
Abstract
A cikk a témát új megközelítésben vizsgálja. Fő célja annak pontos, számszerűsíthető meghatározása, hogy a hazai, illetve külföldi termékek megítélése és az adott egyéneknek az etnocentrizmus-skálán való elhelyezkedése, érzelmi töltete milyen kapcsolatban van egymással.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, import, közvéleménykutatás, marketingstratégia, rangsor, termékek |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 5011 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 06 Mar 2020 09:50 |
Last Modified: | 06 Mar 2020 09:50 |
Repository Staff Only: item control page