Corvinus
Corvinus

Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban

Berács, József and Malota, Erzsébet (2000) Fogyasztói etnocentrizmus: Etnocentrizmus és országeredet-imázs kapcsolata a termékválasztásban. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 25-38.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB

Abstract

A cikk a témát új megközelítésben vizsgálja. Fő célja annak pontos, számszerűsíthető meghatározása, hogy a hazai, illetve külföldi termékek megítélése és az adott egyéneknek az etnocentrizmus-skálán való elhelyezkedése, érzelmi töltete milyen kapcsolatban van egymással.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztói magatartás, import, közvéleménykutatás, marketingstratégia, rangsor, termékek
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
ID Code:5011
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:06 Mar 2020 09:50
Last Modified:06 Mar 2020 09:50

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics