Mandják, Tibor (2000) A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 51-59.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
Rövid történeti áttekintést követően a cikk az üzleti kapcsolatok marketingjének vezetői alapkérdéseit tárgyalja, majd megkísérli összefoglalni a kapcsolati megközelítés jelentőségét.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | beszerzés, marketingstratégia, vállalati politika, üzleti kommunikáció |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
Subjects: | Logistics, production management Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5014 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 06 Mar 2020 10:38 |
Last Modified: | 06 Mar 2020 10:38 |
Repository Staff Only: item control page