Bőgel, György (2000) Miért az Amazon.com? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (3). pp. 24-32.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A tanulmány az információs ipar legsikeresebb cégeivel foglalkozó cikksorozat új darabja. A Vezetéstudomány hasábjain megjelent korábbi írások témái a Microsoft, az Intel és a Netscape voltak. Egy vállalati esetpélda akkor érdekes igazán, ha vele kapcsolatban a modern gazdaság számos jelensége és problémája felvethető és átgondolható; ebből a szempontból az Amazon.com „virtuális áruháza” napjaink egyik legizgalmasabb vállalkozása. Az Amazon példája önmagában még nem bizonyíték semmire, viszont kiváló lehetőséget biztosít a „digitális gazdaság”-gal, az e-business-szel kapcsolatos kérdések feltételére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | elektronikus kereskedelem, esettanulmány, információs ipar |
Subjects: | Information economy Commerce and tourism Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5020 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 06 Mar 2020 12:04 |
Last Modified: | 06 Mar 2020 12:11 |
Repository Staff Only: item control page