Corvinus
Corvinus

A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban

Horváth, Dóra, Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. . ISBN 9789636423919

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
363kB


Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:dizájn, fogyasztói hűség, autóipar
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications
Subjects:Marketing
ID Code:504
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:02 Feb 2012 12:52
Last Modified:03 Jul 2012 00:25

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics