Horváth, Dóra, Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. . ISBN 9789636423919
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
363kB |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | dizájn, fogyasztói hűség, autóipar |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 504 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 02 Feb 2012 12:52 |
Last Modified: | 03 Jul 2012 00:25 |
Repository Staff Only: item control page