Salamonné Huszty, Anna (1999) Verseny a pozícióért: A dohányipar Magyarországon. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (5). pp. 49-56.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
Az esettanulmány a dohányiparban végbement változásokat mutatja be a privatizációtól napjainkig. A vertikum minden szereplője jelen van Magyarországon: a dohánytermesztők, a fermentálók, a gyártók és a kereskedők. A legfigyelemreméltóbb és legizgalmasabb változások a dohánygyártók „háza táján“ történtek, a szerző ezért a náluk bekövetkezett eseményekre, az általuk követett stratégiákra koncentrál, az üzletág többi résztvevőjével csak röviden foglalkozik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | dohányipar, esettanulmány, Magyarország, piaci verseny, szektorális elemzés, vállalatok |
Subjects: | Industry Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5107 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 23 Mar 2020 12:03 |
Last Modified: | 23 Mar 2020 12:03 |
Repository Staff Only: item control page