Németh, Balázs (1999) Folyamatjavítás és változásmenedzsment. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (7-8). pp. 22-29.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A vállalati teljesítmény javulása és kézben tartása az üzleti folyamatok menedzselésén keresztül érhető el a legcélravezetőbben. Az üzleti folyamatok minősége és milyensége befolyásolja a vállalat gazdasági teljesítményét, a dolgozók és a vevők elégedettségét, és a vállalat összes lényeges jellemzőjét. Az üzleti folyamat ugyanis nem más, mint a vállalati közegben létrejövő célszerűen szervezett történések sorozata. A szerző cikkében a folyamatszemléletet, majd a TQM-t és a BPR-t vizsgálja, mint a vállalati teljesítmény javításának és a változások menedzselésének két lehetséges formáját.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | minőségbiztosítás, modellek, rendszerszervezés, stratégiai vezetés, termelési folyamat, változásmenedzsment |
Subjects: | Logistics, production management Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5123 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 24 Mar 2020 08:57 |
Last Modified: | 24 Mar 2020 08:57 |
Repository Staff Only: item control page