Horváth, Dóra (2019) A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 65-74. . ISBN 978-963-503-798-8
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
371kB |
Abstract
A 90-es évek menedzsmentelméleti fogalmai hogyan járulhatnak hozzá a ma vezetőjének gondolkodásához és szervezetének értelmezéséhez? Képes lehet-e egy vezető szervezetét – ami lehet egy globális vállalat, vagy egy spontán létrejött közös érdeklődés alapján működő csoport – külső szemlélőként tekinteni és értékelni? E perspektívaváltásban ma is segítségünkre lehetnek menedzsmentben is értelmezhető metaforák. A metafora alkalmazásakor az adott kérdésről egy másik, jobban megértett jelenség, fogalom ismeretében gondolkodunk, segítségével új perspektívából, akár külső szemlélőként tekinthetjük a szervezetet, melyért felelősek vagyunk. (...)
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
| Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy |
| ID Code: | 5137 |
| Deposited By: | Veronika Vitéz |
| Deposited On: | 24 Mar 2020 12:30 |
| Last Modified: | 24 Mar 2020 12:30 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics