Corvinus
Corvinus

A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor

Merkl, Márta (2019) A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 113-118. . ISBN 978-963-503-798-8

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
335kB

Abstract

Mi a food design? Milyen alcsoportjai vannak? Hol húzódnak a határok a design, a gasztronómia, a képzőművészet között? Helyes-e food designnak hívni, vagy egy idejétmúlt kifejezés új elnevezést kíván? Milyen történetre tekint vissza a diszciplína? Milyen társadalmi és gazdasági összefüggésekkel bír? Food design alkotások milyen kereskedelmi célokat szolgálhatnak? És mindenekelőtt: mi történik a magyar színtéren e tekintetben?

Item Type:Book Section
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Economic development
Marketing
ID Code:5139
Deposited By: Veronika Vitéz
Deposited On:24 Mar 2020 13:01
Last Modified:24 Mar 2020 13:01

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics