Merkl, Márta (2019) A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 113-118. . ISBN 978-963-503-798-8
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
335kB |
Abstract
Mi a food design? Milyen alcsoportjai vannak? Hol húzódnak a határok a design, a gasztronómia, a képzőművészet között? Helyes-e food designnak hívni, vagy egy idejétmúlt kifejezés új elnevezést kíván? Milyen történetre tekint vissza a diszciplína? Milyen társadalmi és gazdasági összefüggésekkel bír? Food design alkotások milyen kereskedelmi célokat szolgálhatnak? És mindenekelőtt: mi történik a magyar színtéren e tekintetben?
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Economic development Marketing |
ID Code: | 5139 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 24 Mar 2020 13:01 |
Last Modified: | 24 Mar 2020 13:01 |
Repository Staff Only: item control page