Szalma, Lilla Bettina and Varga, Ákos (2019) Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 119-134. . ISBN 978-963-503-798-8
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
582kB |
Abstract
Az élelmiszermarketing témaköre izgalmas kutatásokkal és még izgalmasabb eredményekkel tarkított múltja és jelene a mind egészség- és ökotudatosabbá váló fogyasztók elvárásai miatt számos kihívással néz szembe. Ezen igényekre reagálva számos vállalat szélesítette termékportfólióját. Kutatásunkban egy ilyen biotermékkel kapcsolatos fogyasztói véleményeket, preferenciákat vizsgáljuk, különös tekintettel a csomagolásra. Hogy mindezeket alaposabban megérthessük, megvizsgáltuk az élelmiszervásárlást befolyásoló tényezőket, fókuszálva az új termékek vásárlása esetén alakuló fogyasztói magatartás változásaira. Igyekeztünk azonosítani az ökológiai élelmiszerek vásárlását ösztönző és akadályozó tényezőket, kiemelve az egészségtudatos szemlélet feltűnésére az élelmiszerfogyasztói szokásokban. Csomagolásról lévén szó, célul tűztük ki az egyes alkalmazott jelölések hatásának vizsgálatát is.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 5140 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 24 Mar 2020 13:13 |
Last Modified: | 24 Mar 2020 13:13 |
Repository Staff Only: item control page