Bőgel, György (1999) Miért a Netscape? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (9). pp. 17-28.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
9MB |
Abstract
Az alábbi cikk az informatikai világ legsikeresebb cégeivel foglalkozó sorozat harmadik darabja a Microsoftról [3] és az Intelről [4] szóló tanulmányok után. Áttekinti a Netscape történetét, jövőképét, stratégiáit és taktikáit, belső vállalatszervezési módszereit, elemzi a Microsofttal folytatott küzdelmét. Összefoglalja az America Online-nal való összeolvadás és a Sunnal való szövetkezés okait és várható következményeit. A cikksorozat következő darabja a Dell Computer Corporation bemutatására vállalkozik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, információs ipar, szoftverpiac, vállalati stratégia |
Subjects: | Information economy Computer science Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5146 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 24 Mar 2020 15:13 |
Last Modified: | 24 Mar 2020 15:13 |
Repository Staff Only: item control page