Németh, Patrícia (1999) Környezetvédelem és marketing az ezredforduló előtt. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (10). pp. 20-35.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB |
Abstract
Az emberiség jövőjének minősége szempontjából meghatározó a természeti környezet állapota. Ezért az elmúlt évtizedekben a környezetvédelem kérdései egyre nagyobb hangsúlyt kaptak a gazdasági életben is. A negatív tendenciák megállítása, a pozitív irányú változás a vállalatok környezetvédelemmel kapcsolatos m agatartásában a sikeres piaci cselekvés alapját jelentő marketing szerves elemeként valósulhat meg.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | környezetvédelem, Magyarország, marketing, vállalati stratégia |
Subjects: | Environmental economics Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5155 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 25 Mar 2020 09:25 |
Last Modified: | 25 Mar 2020 09:25 |
Repository Staff Only: item control page