Hoványi, Gábor (1999) Egy gyártmányfejlesztési algoritmus kettős integrálása. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (11). pp. 12-21.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
A gyártmányfejlesztésnek ma kiszemelt piacra, piaci rétegre vagy résre kell irányulnia. Ebben a marketing szerepe nem korlátozható a piaci igények közvetítésére, vagy a piaci lehetőségek és korlátok előrejelzésére, hanem a gyártmányfejlesztés minden lépését egybe kell vetni a kapcsolódó marketing- és más tennivalókkal. Emellett a gyártmánytervezést mind horizontálisan (a kapcsolódó funkcionális szervezetekhez), mind vertikálisan (az időbeli haladást számba véve) integrálni kell a vállalat tevékenységébe. A szerző tanulmánya a fentieket egy meg nem nevezett hazai nagyvállalat példáján mutatja be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing, piacpolitika, termékfejlesztés, vállalati politika |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5163 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 25 Mar 2020 11:01 |
Last Modified: | 25 Mar 2020 11:01 |
Repository Staff Only: item control page