Benedek, Gábor (1999) Mesterséges intelligencia az üzleti világban: Marketingakciók hatékonyságának elemzése statisztikai és Data Mining módszerekkel. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (11). pp. 33-36.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
A cikk egy gyakorlati probléma segítségével kívánja bevezetni az olvasót a Data Mining módszertan alkalmazási lehetőségeibe. Az elemzést a dolgozat szerzői készítették és mutatták be a Clementine Users Group Conference 1999 alkalmából. Az elemzéshez használt adatbázis szintetikus, és a szemléltetés kedvéért megfelelően egyszerűsített.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hatékonyság, marketing, mesterséges intelligencia, mérési módszerek, reklám, statisztikai módszer |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
ID Code: | 5165 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 25 Mar 2020 11:38 |
Last Modified: | 25 Mar 2020 11:38 |
Repository Staff Only: item control page