Futó, Péter and Hurton, Emese (1998) A vállalatok közti kapcsolatokról. Vezetéstudomány, 29 (1). pp. 10-21.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A modern iparban a beszállítói kapcsolatok mindig is jelen voltak, elsősorban ott, ahol a termékeket nem egy alapanyagból, hanem részekből való összeszereléssel nyerik. A beszállítások alakulása legjobban az autógyártás területén követhető nyomon. Egy-egy nagyobb japán autógyárnak ma akár öt-hatezer beszállítója is lehet. A gépkocsi értékének hatvan-nyolcvan százalékát a beszállítók által gyártott alkatrészek és az alvállalkozók által végzett szolgáltatások teszik ki. A cikk az alvállalkozói - beszállítói lehetőségek széles skáláját tekinti át.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | alvállalkozás, kooperáció, vállalati politika |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5185 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 30 Mar 2020 07:47 |
Last Modified: | 30 Mar 2020 07:50 |
Repository Staff Only: item control page