Antal-Mokos, Zoltán and Kovács, Péter (1998) Magyar vállalati stratégiák az 1990-es évek első felében - taxonómia. Vezetéstudomány, 29 (2). pp. 23-34.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
Jelen tanulmány a "Versenyben a világgal" kutatási program keretében zajló empirikus stratégiatipizálási vizsgálatok (taxonómiaképzés) eredményeinek az összefoglalása. A magyar közép- és nagyvállalatok 1990-es évek első felében követett stratégiái körében a szerzők - többváltozós statisztikai módszertan felhasználásával - hat stratégiatípust különítenek el. Az eredmények közreadásával elsősorban a stratégiai menedzsment elméleti szakembereinek és empirikus kutatóinak érdeklődésére számítanak, ám meggyőződésük, hogy az alább leírtak a gyakorlott vállalatvezetők és gazdaságpolitikai döntéshozók számára is megfontolandóak lehetnek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | empirikus elemzés, vállalati stratégia |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5193 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 30 Mar 2020 09:56 |
Last Modified: | 30 Mar 2020 09:56 |
Repository Staff Only: item control page